fredag 12 mars 2010

Fredagsgott



Jag har visat bilder på bloggen förr från svenska Martina Arfwidsons hem strax norr om New York. Hon driver kosmetikaföretaget Face Stockholm tillsammans med sin mamma. Ett fantastiskt hem helt i min smak. Den verandan är ju bara LOVE! Om ni vill kika på fler inspirerande bilder finner ni dem HÄR.

Ha en underbart skön fredagseftermiddag i solen! I kväll blir det På spåret och Solsidan för min del. Lars är på väg hem från en textiltripp till Holland och Belgien för att fylla på lagren men han kommer nog inte förrän i natt.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka helt underbara bilder - man blir ju helt sjuk...HELT i min smak oxå:) Måste gå in och kolla mer...

Önskar även dej en go helg, Lena!

Kram ifrån Holm

Sommerlyst sa...

Jeg bare elsket den artikkelen i nyeste SkönaHem!!

Fantastisk hus!

GOD HELG!!!

The Spirit of Abundance sa...

Hej Lena,

Vilka ljuvliga bilder igen!

Tack för att du inspirerar :)!!
Ta och kolla min blogg. Du har en award att hämta där :)!

Kram, och ha en skön helg!
xNona

Min plats i solen sa...

Vilka vackra bilder och jag kan bara hålla med dig, verandan är LOVE. Kärlek vid första ögonkastet! :)

Hoppas du får en riktigt fin helg! :)
Kram Lotta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin