fredag 19 mars 2010

Liten blir stor


I tisdags fyllde vår (min bonus) goaste Filip 18 år. Tänk att den lille mysen vuxit förbi oss, rakar sig och inte har långt kvar till körkortet... Hur gick det till? Jag fattar ingenting. Tur att jag är konserverad och lika ung som då... Vi har ju en drufs till i huset, men han fyller inte förrän i november. Mammas lille en stund till, alltså. Jag minns Filips snuttefilt som han hade under näsan. Den kunde stå för sig själv emellanåt, för det var inte populärt när den var i tvätten. Minnen...

Det bästa i kråksången är ju att vi har en bra chaufför framöver när vi inte kan köra själva! Och med det sagt vill jag önska alla en FAB FRIDAY! Vi ska så klart fira Filip i kväll med en god middag. Vet bara inte vad ännu, men det ger sig... Förslag?

5 kommentarer:

Camilla sa...

Visst är det fantastikt med den här konserveringen av oss kvinnor:))

Gratulera stora sonen! Vi (maken) har oxå en Philip som blir 17 i höst...när jag träffade honom första gången var han bara en liten liten gosse - tänk va tiden springer iväg...

Va underbart fint ni fått i butiken - skulle vilja ha allt rakt av. Det här ljuvliga från Art Wood (tror jag?) är så supersnyggt! Och visst hade det passat vårt livingroom på Holm?

Önskar även dej en skön fredag - här skall också mysas med god mat och gott vin! Kram till dej!

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till "bonusen" i efterskott. Vännen, det måste vara fantastiskt att ha en alldeles egen taxichaufför hihi. Japp det finns en fantastisk inredningsaffär i Lindvallen. Men ingen rea nu, kanske v.15 när vi skall upp med jobbet. Ha en riktigt skön kväll/ Kramkram A

Annas Lycka sa...

Hej
Men grattis till chaffören!!! Alltid toppen att ha!!

Ha det gott! kram A

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
jag har missat flera av dina inlägg och jag vet inte varför, för jag har varit inne varje dag....jag tror att ibland fungerar inte det där datasnöret upp till min snäckskalsbank ordentligt.

vad jag vill säga är att huuuuuhh vilka snygga inredningar......det enda jag kan trösta mig med att linne har jag! men det är ju så snyggt displayat! kommer att göra succé!

kram agneta

Bella sa...

Grattis till Filip!!

Visst är det galet hur snabbt tiden går och vi alla blir äldre, tyvärr, tur att vissa är konserverade på alla bästa sätt ;)

Hoppas du får en riktigt trevlig lördagkväll

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin