lördag 7 mars 2009

Veranda





Oh vad jag längtar efter en härlig veranda för mina fina rottingmöbler. Jag försöker hitta så många fina bilder som möjligt, så vi har underlag för ritningen när dagen kommer. Bloggen är ett bra ställe att samla inspiration! 
Översta bilden kommer från Willa Nordic.
Jag har lite rött i glaset, en kaka i ugnen till kvällskaffet, en potatisgratäng som står och väntar på sin tur till ugnen och en rejäl bit ryggbiff som ska stekas hel. Ska steka lite halloumi till salladen också, mums. Vi överlever i dag också....

Ha en trevlig helg alla goa!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

mums låter väldigt gott. jag är så mätt själv efter god mat. vilka härliga verandor.

Kram Anne

A Seaside House sa...

Heisann! Jeg liker din blogg veldig godt også, veldig kjekt å møte på en blogger med samme smak:) Ha en finfin helg videre:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin