onsdag 25 mars 2009

Det sitter i huvudet





Idag var dagen som skulle vara skiljetecknet mellan muffinsmidja och beach -09. Jag körde W till skolan vid åtta, åkte till ICA och köpte största budgetförpackningen av Nutrilett, åkte och solade. Jag var klar lite i nio. Då var jag så hungrig att jag nästan inte klarade mig ut till bilen. Jag äter ALDRIG frukost. Men idag var jag vid svältgränsen före nio! Var TVUNGEN att åka förbi Mc Donalds och köpa frukostfralla, kaffe och juice... sedan har jag levt på Nutrilett hela dagen, det är ju SKITGOTT! (not)
Jag har en väninna som har gått med i Xtravaganza, och det funkar jättebra. Men jag har lite svårt för att man måste binda upp sig si och så länge, ni vet.
Just för att fira (?) detta lägger jag upp härliga Amerikanska bilder som får det att vattnas i mun och längtan efter sommaren. De innehåller ju också en del röda detaljer, bl a skriker bilen till mig att jag ska komma och hämta den... Jag skulle sparat dessa till 4 juli, men jag kunde inte hålla mig.
Kram

6 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Fantastiske bilder! Me love love love!!!

Du er ikke den eneste med muffinsmidje... :(
Dagen starter alltid bra - men så går det galt ut mot kvelden... bare må ha noe godt...

Uansett - lykke til!! :))

Anonym sa...

Muffinsmidja var ett bra ord!
Om bara ett par dagar ska jag visa mej i bikini i Thailand! Blek och med celluliter, Kul not! Min tröst är att det inte är någon som känner mej där...
Underbara bilder!
Kram A-S

Jenny sa...

Hej Lena!
Muffinsmidja sitter på mig oxå:)

Vilka underbara bilder du visar!

Lycka till med nutrilettdieten,

kram Jenny

Fröken Fräken sa...

Jag kanske inte ska säga det här, meeeen.. har det inte varit en massa artiklar den senaste tiden om att inga sådana här olika bantningspreparat funkar? (inte så peppande att höra, men då kan du ju kanske slippa Nutrilett?)

Oljefärg funkar däremot super. Andra varvet läggs på ikväll!

Aratorps Lena sa...

Jo, jag vet... Helst ska man ju gå ner i vikt genom att ligga i soffan framför TV:n... Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Huh Nutrilett. Har testat det någon gång och inget för mig. Kan inte med såna olika bantningspreparat. Äsch tänker jag ut och gå med vovven....
Kramkram Anne

Pst...Härliga bilder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin