tisdag 24 mars 2009

Rött är sött




Idag har vi förberett oss inför torsdagens happening, det ska bli spännande att se hur många som kommer! Vi brukar ha en myskväll vid första advent och den är väldigt uppskattad (vill jag tro).
Nu ligger temperaturen vid nollstrecket igen, i morse virvlade det snöflingor i luften... Än har inte vintern släppt sitt grepp. 
Jag lägger in mumsiga bilder med min favoritaccent röd. Eller var det blå? Hursomhelst, fina detaljer på dessa bilder! Är också väldigt förtjust i platsbygda bänkar. Detta är nog inte den sista bilden med det temat... Bra att W går byggprogrammet, för här kommer det att byggas in!
God natt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Kikar in här första gången! Vilken fin blogg och vilka inspirerande bilder. Vackert hem!

Aratorps Lena sa...

Tack Anna! Oh, vad det värmer!
/Lena

Susanne sa...

Hej..Här var det mysigt..Ser härligt ut,skönt med lite färg som en kontrast mot det vita..´Nej jag vann inte dina "Nypor" Men jag köpte några riktigt gamla på tradera så jag är ¨nöjd än då..Kram från Fare

Mitt smultronställe sa...

Är också här för första gången, gillar också när det blir lite färg!!!

Ha det gott,Camilla.

Signe 1 sa...

Tack för att du kikade in till mig så jag hittade hit! Wow vilken fin blogg du har, riktigt mysig!:-)Ha en fin kväll, kram Sofia

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin