fredag 27 mars 2009

Bekräftelse


Idag gjorde jag något som jag fortfarande inte riktigt tror är sant. Efter att ha jobbat åtskilliga timmar denna vecka sätter jag mig i bilen vid sju i morse och åker till Gekås i Ullared. Ja, ni ser rätt. A hade varit där i onsdags och i går visade hon upp jättesnygga jeans, blus och kavaj för en spottstyver. Nu ska det sägas att A är snygg i precis ALLT. Det är nog inte jag... Timmarna inne på Gekås bekräftar varje liten fördom jag haft om det stället. Aldrig att jag sätter min fot där igen. Om jag skulle ta det i skrift hade jag fått jobb på 1000 apor.
Jag köpte två pocketböcker, ett schampoo, en godispåse och några påskägg till mina brorsbarn. När jag nu kollar lite på kvittot så har jag betalat för TVÅ godispåsar plus något för 9.95 som jag inte köpt. Tror sjutton att de visar bra siffror. Funderar på hämnd. Men nu ska jag fixa lite fredagsgott till mina män i stället. Jag är inte så långsint. Jag har dessutom skaffat mig ett verktyg för att varva ner. Återkommer till det. Så tills dess... en härlig bild på fräscha lakan.

4 kommentarer:

Emilie sa...

Vad tråkigt! Det blir inte alltid som man tänkt sig. Hoppas kvällen blir bättre!
Kram Em

IKT i min vardag sa...

Hittar aldrig något i Ullared jag heller, men ALLA andra gör alltid superfynd...

Hoppas göra superfynd i din affär imorgon istället ;)

Kram

Anonym sa...

Har varit där två gånger, första gången köpte jag ingenting. Andra gången muffinsformar. Är ingen vän av den affären. Förstår inte alla som gör så mycke fynd där.
Ha en skön helg!
kram Stenlycka

Ingalill sa...

Synd när man åker iväg i tron att hitta FYND och inte kommer hem med nånting..Vi har inte så många ställen här uppe. Det enda stället jag fyndar på är Rusta (Sensodyn tandkräm och Ajax skurmedel)och javisstja Willys (färdigpressad juice och nachochips), så kul har man i Västerbotten!!! Men ja är inte bitter..Ha en mysig helg, häruppe är det knallblåhimmel!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin