lördag 28 mars 2009

Spikmatta


Jag har äntligen köpt en spikmatta. Som ser ut som en golfsko. Med 6000 sylvassa piggar. Igår låg jag två gånger... Först fegade jag ur och hade linne på mig, framför TV:n. Kändes inte så mycket så jag körde en gång till i sovrummet, oskyddat... (Detta börjar låta som något helt annat) Det dunkade i bröstet och jag blev helt varm. Ont gjorde det bara precis när jag la mig på den. Jag blev helt matt i kroppen! Idag glöder mina kinder och jag känner mig fortfarande helt varm. Konstigt. Måste göra detta igen, i kväll...

4 kommentarer:

Ingalill sa...

Guud va häftigt!! En kollega på jobbet har precis beställt en men inte fått den ännu. Hon har bekanta som oxå köpt en som berättat om denna häftiga effekt. Låter så urjordiskt hälsosamt! Jag måste nog investera i en oxå. Lycka till!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Du måste berätta om den är bra för jag går och funderar på en...

Kram Anne

Brunkullan sa...

Häftigt! Har inte provat, men har en kompis som rekomenderat. Ska nog skaffa en sån där!
Susanne

Lilla huset på prärien sa...

Funderar faktiskt på att köpa en sådan spikmatta jag också! Vad tycker du om den? Känner du någon skillnad eller?

/ Jenny

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin