torsdag 26 mars 2009

Denim


Jag kör vidare på den färgrika väg jag hittat i den vita världen. Byter i dag till en blå fil... Älskar denna duken i denim. Det är ju bara att köpa så många meter man behöver och se så bra det blir! Riktigt härligt med bänken också. Och är det inte hamburgare jag ser på fatet? Jo, baske mig. Trodde det var en hägring i min Nutrilett dimma...

Nu har jag varit igång i många timmar, stängde ju 21.30 idag. Kvällen blev otroligt lyckad, kul att så många kunde komma! Det är ju härligt när man får bra respons när man ordnar lite extra, support är alltid bra. Vetekudden är värmd, nu ska mina fötter få sig en omgång i högläge.
Kram

4 kommentarer:

Nettan sa...

Riktigt snyggt med en sån där duk på trädgårdsbordet!..hade gärna haft sjöutsikten oxå!;)
Ha en bra helg!
Kram Nettan

A Seaside House sa...

Kjempefint bilde skikkelig sommerfarger!! Ha en fin helg:)

Stjärnor & Champagne sa...

Jeansdukar är så fint. Har den stora Lexingtonduken.

Kramkram Anne

Signe 1 sa...

Kanonfin duk! Vill ha!:-) Kram Sofia

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin