söndag 22 mars 2009

Söndagsinspiration




Jag sitter ensam i huset och dricker kaffe framför TV:n. Har precis sett en intervju med Bono i U2. Vilken kraft den mannen besitter! Han ser sin position i livet som ett verktyg och utnyttjar den till förmån för världens behövande. Det är stort att försöka förändra en situation som verkar totalt hopplös, som aids i Afrika till exempel. Vördnad för människor som han.

Mina pojkar är på LAN hos en kompis, ska hämta dem om en stund. De har nog inte sovit många minuter denna helgen... I går kväll hade jag det mysigt med mina kära vänner P och M-L. Vi åt helstekt fläskfilé med krämig sparrisrisotto och drack ett glas rött. Igen...
Jag lägger in fina bilder från Sköna Hem. Det är riktiga inspirationsbilder för mig. Platsbygda bänkar i hall och kök, höga fönster, Howard och sisalgolv. Ja, det är bilder jag kan ha användning för!

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder du visar! Gillar de platsbyggda bänkarna skarpt. Om jag hade plats så skulle jag absolut ha det i hallen. Ha en skön söndagkväll!
Kram A-S

Jenny sa...

Hej Lena!
Såg oxå intervjun med U2 i förmiddags, mycket klokt hade han att säga Bono:)

Vilka härliga bilder du visar..det hemmet hade man inte tackat nej till!

Ha en bra kommande vecka,
kram Jenny

Anonym sa...

Underbara bilder, så skulle man villa ha det.
Ha en bra vecka!
Kram Stenlycka

Erika i Villa Lilja sa...

Vilka vackra bilder. Jag är också svag för de platsbyggda bänkarna. Har bara inte hittat någonstans de passar in här hemma... (vilket gör maken väldigt nöjd)
Kram, kram/Erika

Nettan sa...

Precis de bilderna jag föll för när jag bläddrade i sköna hem igår, såå snyggt!
I lööv Bono! Såg en U2 konsert i Usa å han är helt fantastisk!!
Lät som en himlans smaskig middag oxå! Vi hade faktiskt grillpremiär i helgen!
Ha det gott!
Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin