måndag 19 mars 2012

Våriga kök och lite kaos...









Hej och hå vad denna dagen försvann i ett virrvarr...


Hur kan vissa dagar bara köra ihop sig så till den milda grad att man nästan bara vill gå ner i källaren och släcka lampan??? Hantverkare, hyresgäster, personal och kunder kan man ibland klara sig utan. Nej. Kanske inte kunder och personal... Hur skulle det gå? ;)

Jag vilar ögonen på ett par vackra kök (hittade på Sköna Hem) och andas in och ut ett par gånger innan det är dags för kvällspasset - jag ska leverera en superfin Howardsoffa och två fåtöljer och jag hoppas att jag får lite hjälp att bära...

Trevlig kväll alla fina som kikar in! I morgon ska jag samla ihop mig och fixa en tävling, lotta ut en sängkappa på facebook och lite annat smått och gott!





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin