lördag 24 mars 2012

I riskzoonen?



Med risk för att jag är på väg att utveckla någon konstig böjelse och att jag blir känd som en crazy bird woman när jag blir gammal och grå så fortsätter jag oförtrutet att köpa in fågelburar och fågelbord...
Dessa fina är helt nyinkomna tillsamman med den sirliga och fina trädgårdssoffan. Allt från PB Home. Kuddarn från Nordal. Soffan kan man förresten lika gärna ha inomhus...

Kameran ligger fortfarande utan sladdar så bilder kommer från telefonen...

Är ni ute och grejar i trädgården idag? Här har det legat ett konstant dis av rök från eldar och grillar sen i går...


2 kommentarer:

Maria sa...

Brukar aldrig skriva i bloggar men måste bara göra det nu ;) Älskar din blogg och att du är så himla duktig på att uppdatera! ;o
Jag är född och bodde mina första 7 år i Aratorp ;) Måste besöka din butik, men bor i Halmstad sedan 20 år så det är lite långt :p
Ha en mysig helg :)

Anne-Britt sa...

Ja, her pusles det i hagen. Det er så milt og godt for årstiden, att plantene i hagen har kommet mye lenger enn vanligt er. Håper bare at det ikke fryser. VI skal grille også i kveld. Herligt. Kjenner at man lever nå ;-)

Klem fra Anne Britt

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin