torsdag 15 mars 2012

L:A BRUKET




Idag har vi - förutom att vi tagit väl hand om våra kunder så klart - packat upp första sändningen från L:A BRUKET som jag talade om häromdagen. Kolla här om du missade det! Det är en sån supersnygg serie så jag tror jag dör litegrann...
Vi spände upp linnetyg på väggen bakom hyllorna (vem hinner vänta på målaren, liksom?) och plockade fram de nya betongbänkarna från BRUKA DESIGN som passade perfekt! Lite lavendel, linnehanddukar och borstar från Iris Hantverk blev som grädde på moset så att säga...

Nu kan jag inte slita mig utan går här och pillar på detaljerna. Hemma rullar det väl någon fotbollsmatch på tv:n så jag kan lika gärna stanna på jobbet, eller hur???

Trevlig kväll på er!


Pssst... Foton från min iPhone, jag har fortfarande inte hittat kameraväskan...:(



6 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Underbart fint! Jag har inte hunnit prova någon produkt än, men det skall jag absolut göra. kram

marie sa...

Och de doftar underbart också!!!

Aratorps Lena sa...

Ja, eller hur Marie!! Ljuvligt!

Flickorna i Mellby sa...

Mmmm, snygga förpackningar och snygg presentation!
Det är härligt när man är inne i ett "flow", man glömmer tid och rum. Och vem vill se på fotboll??
Hälsn Ann

Cecilia sa...

Åh, jag har letat efter dessa produkter, så jag kommer ut till er en dag! Fins att spänna upp ett tyg också, skönare känsla än färg!

/Cecilia

Bokcaféet i byn sa...

Jätte fina saker och så tjusigt ni arrangerat dem! Här packas det för öliv...can´t wait to go!!!
Trevlig helg Lena!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin