lördag 3 mars 2012

Tjohooo!!!



Om ni undrar vart jag tagit vägen så kan jag meddela att jag är på jobbet (var annars - jag tror snart att vi ska sluta leta hus och flytta in här istället...) och hjälper ett hav av kunder som är sådär positva, glada och trevliga som bara solen kan locka fram! Jätteroligt med andra ord!

Jag har fotat i butiken men vi hamnade på after work med musik-quizz i går och kom hem vid ett-tiden i natt... Clabbe var DJ (han kan än den gamle räven) så jag rockade loss till gamla godingar från förr!!! Disco, schlager, ja ni fattar ju! Skitkul! :)
Bilder kommer således senare...

Nu måste jag rusa ut till kassan igen!
Tjolahopp!



1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Fart och fläkt hos dig Lena!!!
Smart idé att flytta in på jobbet, då får ni ju pengar över till att resa mer:-) Fast ett eget hem är nog att föredra...!
Underbart med solskenet idag! Vår lokala handelsträdgård öppnade för året så jag har planterat krukor efter hemkomst. Härligt!

Trevlig lördag kväll!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin