måndag 5 mars 2012

Random pics...






Fina gardinlängder - till superpris!




Häftig lampa i ståltrådsvirad hampa och i bakgrunden ovanför de nya supersnygga sänggavlarna skymtar en vägglampa i kokosflagor...




På sängen liggen ännu en ny lampa. En vägglampa i snäckskal... Märks det att jag var nyss hemkommen från Thailand när inköpen gjordes...




Renskinn är mums!




Nyinkomna Maileg-kaniner har hittat hem lite varstans!


Tjoff tjoff så var det måndag igen! Och jag kan inte släppa tankarna på köken i går... Slät kalksten, sammetslena träytor, samstämda dimmiga färger, tjocka mattor från Kasthall och tapeter från Sandbergs. Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Nu in i duschen - jag har miljoner saker att styra upp inför veckan!


Ha en trevlig dag, hörrni!


Här skiner solen och jag blundar för statusen på mina fönster...







3 kommentarer:

Carola sa...

oj oj oj jag ser hur jag MÅSTE köra till dig snart. Ska kanske planera in en semseter så jag vet att det blir av!! Ser galet fint ut.. allt du visar!
Ha en fin dag här skiner solen med!

KRAM!

Anonym sa...

Heisann.

Det var noen nydelige gardiner, kan man bestille disse å få de sendt til Norge??

Hege Raudoy

hege.raudoy@neasonline.no

Pernilla sa...

Hej!
Jag såg en bild på en lampa av ståltrådsvirad hampa. Antar att den inte finns längre men vet du vart den kommer ifrån? Vill verkligen ha en!! :)
Tack på förhand!
Hälsningar Pernilla

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin