torsdag 14 juli 2011

Veronica Maggio och annat


Ojojoj, jösses vad vi har mycket att göra på dagarna! Det är hur kul som helst när trevliga människor från hela Sverige dyker in i butiken på väg till eller i från något härligt semester-göra! Många är gamla bekanta men några har sett våra fina annonser, några har hört från vänner och bekanta och andra läser kanske bloggen, hur som helst är det fantastiskt roligt att ni kommer och handlar hos oss!

Idag önskar vi Julia en riktigt trevlig semester och hoppas på tårta till kaffet av just den anledningen... För fyra veckors semester är ju värt tårta, eller hur? Ha det bäst, gumman!

I kväll gästar Veronica Maggio Borås och "Sommartorsdagarna" och uppträder på stora scen på torget så det är väl där jag hänger i kväll... Jag kommer jag kommer jag kommer - om jag inte somnar på vägen...


6 kommentarer:

Carin sa...

Då se´s vi förhoppningsvis i vimlet! :D

Önska söta Julia trevlig semester från mig! Hon är alltid lika gullig, när man kommer inom butiken!

Kraaaam Carin

Pernilla sa...

Hade också tänkt mej en tur till staden ikväll.
OM jag orkar och om jag får med mej familjen.
Och om det inte blir regn.
Många om, verkar som jag blir kvar hemma... ;-)
Ha det bäst!

Coolaannna sa...

Maggio är grymt bra!

Roligt att du har så mycket kunder i butiken men å andra sidan är den underbar också..i särklass den bästa!

Jag håller med Carin om att Julia är supergullig i affären. Som klippt och skuren för jobbet :)

Ha en trevlig kväll!

Bokcaféet i byn sa...

Hallå där!
Låter som kul kvällsunderhållning!
Jag har sagt det förr, men säger det igen, önskar verkligen din butik låg närmre så man kunde ha vägarna förbi! Men vid tillfälle ska man väl i den riktningen!!
Kram Anna

Casa of Mia sa...

Vilken fin bild och fin blogg!

Att vara någons fru sa...

Jag HOPPAS att jag har möjlighet att titta förbi!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin