onsdag 27 juli 2011

Lovely Kvänum






Som dessert efter en mycket god och trevlig grillmiddag med båda våra söner och en farbror till de båda bjuder jag på fin köksinspiration ikväll. Kvänum gör de finaste - enligt mig - köken som finns! Vi har ett som har hunnit bli tio år gammalt men jag älskar det än! Köket är mitt hjärta här hemma! Vilken plats hemma gillar ni bäst?

Nu ska jag sätta mig med ett glas rosé och gå igenom julordrar! I´m dreaming of a white christmas....


Pssst... du har väl gillat oss på Facebook? Om inte hittar du oss här!!!



6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Kvänum gör grymma kök....kram J

Aratorps Lena sa...

Ja, eller hur? :) Trevlig kväll Johanna!

Carin sa...

Mmmm.... Dom är ljuvliga!

Hade ett Lidhultskök i bakhuvudet när vi utformade vårat kök...

Här blev det oxå grill.... Gäller att passa på när solen visar sig! :D

Kraaaam Carin

Unknown sa...

Hello from Australia

it is a compilation of beautiful photos.

and I can imagine staring out through those windows too with a wine in hand

have a lovely day

x
Loulou

http://hereiamloulou.blogspot.com/

Smultron på ett strå sa...

Svårt att säga vilket rum som är mitt favoritrum... Köket ligger bra till, men även mitt alldeles eget arbetsrum som jag har skapat av en klädkammare. Och så gillar jag skarpt vår balkong, fast det är ju inget rum. Underbart att planera för julen, det är ju en av de absoluta höjdpunkterna på året! //kram maria

Stockholmsvit sa...

Jag håller helt med dig angående Kvänumkök!
Tyärr har jag inte in ngt sådant kök men jag drömmer om det. Jag är så nyfiken på hur det ser ut efter tio år. Kan du inte fota av det så jag får se hur det ser ut. Är så grymt nyfiken.
TACK för en fantastisk fin blogg! I just love it! (känns som jag känner dig fast jag aldrig har träffat dig)
många kramar

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin