söndag 3 juli 2011

I´m all excited...




Vi slickar såren efter ett fantastiskt trädgårdsbröllop vid havet i går! Jag glömde (varför är vi alltid i sista minuten???) kameran i bilen så bilder blir det inte idag... Vi planerar även för nästa veckas semester och försöker låta bli att tänka på att budgivningen på huset fortsätter i morgon! Ojojoj vad DET är spännande... Planerna går runt i huvudet... Som om inte detta är nog så har jag dragit på mig en förkylning från helvetet; bihålorna spränger, jag nyser i ett och ögonen rinner. Var kom det ifrån??? Och lagom till den stackars lediga veckan till på köpet... Fyyyyy!

Jag ska krypa i säng med min bok och drömma om byggdetaljer, verandor och tegelpannor. Japp, så får det bli!


3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Oj så mycket kul och stort som händer i ditt liv just nu, lycka till med budgivningen. Kram Johanna

Att vara någons fru sa...

Så vansinnigt härligt (och nervigt) med husköp! Gläds (och lider) med dig :)

Ami sa...

Var någonstans budar ni på hus ? Nyfiken vad det är för något.
Förkyldning är riktigt vidrigt, krya på dej!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin