tisdag 19 juli 2011

Green Gate part 2



Idag skiner solen mellan molnen igen! De där väderleksrapporterna går verkligen inte att lita på! Jag trodde vi skulle ha spöregn hela veckan... Men mulet och blåsigt är att föredra plus att det är det perfekta shoppingvädret, eller hur???




Kavel och kaffeburk i det nya mönstret Fay Red. Lattemugg i det nya mönstret Lina Red. Jag har beställt alla delar som finns i porslinet plus textil, plåtburkar, termos, tändsticksaskar, servetter och... För mig är alla väder bra shoppingväder...






Ja, hörrni. Vad kan man säga? Jag blev helt kär i alla de nya delarna i den röda serien också... Suck. Pläden och twillkuddarna är ju helt ljuvliga! Som sagt. Det kommer i mitten av augusti och det är ju bara en månad bort! ;)

Ni vet väl att vi gärna skickar till dig? Ring eller maila så fixar vi! Jag spånar på en webbshop, vi får se hur det blir...


7 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Suck... säger jag oxå ;) Vad mycket FINT!!!! Själv har jag bestämt mig för att köpa Fay i blått. Till nya köket så småningom. Inflyttningspresent till mig själv ;)
Ha en bra dag! Hoppas dina kunder shoppar loss riktigt ordentligt!
Kram / Maria

Anonym sa...

Så mycket fint!!! Följer din blogg och inspireras - men är dålig på att lämna kommentarer :0(.

Jaaaa - satsa på webbshop!!!

Att vara någons fru sa...

Vill. Ha. Allt.

Johanna Stålros sa...

Så mycket fint, men lite julig känsla just nu....kram Johanna

Anonym sa...

Jaaaaaaaaa!! som jag har väntat på en webbshop blir så glad:)

Anonym sa...

Ja jag håller med. en Webbshop vore toppen!! Har inte möjlighet att besöka er butik så ofta... inspireras mycket av din blogg!!!

Smultron på ett strå sa...

Gaaaahhhh, jag blir tokig så mycket fina saker. Vill ha, vill ha och vill ha! Precis allt! //kram maria

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin