måndag 25 juli 2011

Kärlek till er!


Det är vid dagar som dessa som man mer än annars älskar sin nästa och önskar alla välkommen, trevlig resa och att ta hand om varandra extra mycket, eller hur? Det vilar en ödmjukhet över alla efter de fruktansvärda händelserna i Norge men den där tysta minuten idag missade vi i min butik... Sprid din kärlek...






Gokväll i stugorna! Jag är totalt snurrig i huvudet efter en dag på jobbet utan en enda sekunds vila så då kunde jag ju lika gärna hälla upp ett glas rött när jag fixar middag tänkte jag! Matvarorna från dagens handling (hur bra är det på en skala att handla varje dag...) är inpackade i kylen och kvällens blir rostbiff och potatissallad med tillbehör. Det är inte lätt att hålla varmt till en som är ute och fiskar och en som är på fotboll...
Jag bjuder på lite fin inredning från min inspirationsmapp också förstås... Ljuvlig frukosthörna, eller hur?


5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Fina bilder och kloka ord!
Önskar dig en bra vecka!
Kram Anna

Piccolacasa sa...

Fina bilder!
Hur hittar jag till din butik? Besöker bloggen via iphone och här kan jag inte så nån länk!
Ha en skön kväll!

Aratorps Lena sa...

Du hittar oss i Fritsla, 2,5 mil söder om Borås och ca 5 mil från Göteborg! Välkommen!

Johanna Stålros sa...

Härlig inspiration... fina ord♥

Unknown sa...

A beautiful post - thank you.

I feel for all in Norway and of course their families all over the world too.

Have a lovely day and I will try to "spread the love, like butter on toast".

x
Loulou
http://hereiamloulou.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin