tisdag 26 juli 2011

I love my work!



Ja, vad mer kan jag säga? Jag får så mycket positiv feedback från mina kunder att jag spinner som en belåten katt framför brasan på dagarna och det gör att man växer och vill ännu mer! Tack alla ni som kommer till oss! Nu laddar jag inför en spännande höst med fina möbler med industrikänsla, rotting så klart och ännu fler soffor och fåtöljer - bl a från denna fina svenska tillverkaren! Jag har lagt flera stora höstorder för att få hem nyheter så fort som möjligt efter sommaren!



Tuffaste fåtöljerna kommer snart...


Just nu har vi satt halva priset på nästan alla våra färdiga gardiner - knytlängder, veckband, öljetter, hissgardiner och en mängd andra varor! Välkomna att fynda!!!

See you at work!


6 kommentarer:

Coolaannna sa...

Jag älskar förvisso mitt jobb bland eleverna MEN jag får hålla med dig om att du förmodligen har det bästa jobbet :)

Lätt skulle jag byta med dig-eller kanske inte!!! Hade ju inte funnits någon rolig affär för mig då!

Hoppas på en tjejkväll till hösten!!! Det var mysigt förra året :)

Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Med all rätt! Spinn på du;) kram J

Att vara någons fru sa...

Alltså... Jag är så glad och så ledsen över att du inte finns närmre.

Smultron på ett strå sa...

Spännande med en massa nyheter, tur att jag planerar ett besök hos er framöver! Och jag är också lycklig nog att ha ett jobb jag trivs jättebra med! //kram maria

yanmaneee sa...

kd shoes
calvin klein underwear
yeezy shoes
jordan shoes
christian louboutin outlet
air max 97
yeezy shoes
jordan shoes
yeezy boost 700
kobe sneakers

mcbewi sa...

check over herelook at this web-site click sitelook at this website find more infofind out

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin