måndag 18 juli 2011

Hallways and porches











Jag måste ha en daglig dos av amerikansk inspiration så ni får vänta tills i morgon på fortsättningen av Green Gates höst! Vad är det med stråhattar, stråväskor och vit panel som får mitt hjärta att banka hårdare? Underbar combo i alla fall...


På bilden med den lilla verandan är färgen på golvet helt ljuvligt och vi ska inte ens tala om chiffertaket... Ujujuj...


Nu ska jag ta ett sista tag i butiken för dagen sedan ska jag åka hem och tända grillen för solen skiner och enligt min kära telefon ska regnet ösa ner! Trevlig kväll!








6 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Super snyggt Lena! Du är duktig på att hitta inspirerande miljöer!
Vi hann äta ute (småbarnsfamiljtider...) och gå nästan hela hundrundan innan regnet kom här. Hoppas du hann hem och ut först!!
Kram Anna
Ps. Började läsa Tatiana de Rosnays andra bok igår, den är alldeles förtrollande vacker och sorglig och så grymt snyggt skriven att det nog blir läsning tills den är slut ikväll.

Room of karma sa...

Super snyggt.

kram CC

Kalinka sa...

I love this type of traditional porches. They are so elegant!
Best wishes from Poland
Maggie

Casa bianca di Mia sa...

Var hittar du alla härliga inspirationsbilder Lena!!?

Alltid mycket fint att titta på hos dig!

Kram Mia

Maria - Wikers Liv sa...

Håller med! Älskar också "amerikansk touch" ;) Tänkte ha det på vårt nya hus som vi ju bygger... Översta bilden känner jag för övrigt igen ;) Mys!
Tack för alla inspirerande bilder!
/ Maria

Smultron på ett strå sa...

Så snyggt, likaså Green Gate-grejerna. Har inte fastnat för dem innan, men detta! Tur att jag har planerat in en utflykt till er butik med mina föräldrar i mitten av augusti! //kram maria

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin