lördag 23 juli 2011

Ofattbart


Jag sitter i mitt kök med ett tomrum i hjärtat och fattar ingenting. Vad i hela världen är det som får en människa till dessa terrordåd som drabbat Norge så hårt? Spränga och skjuta oskyldiga offer helt utan anledning och så fruktansvärt meningslöst. Jag tänker på alla drabbade familjer som får sin tillvaro sönderslagen, all sorg som öser in över Norge och världen i dag. Över 90 oskyldiga offer... Helt otroligt vilken ondska. Ni finns i mina tankar, kära grannar!



10 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Samma här, det är helt helt ofattbart....Kram J

rustik charm sa...

Det är helt ofattbart. Finner inga ord.
Kram Kristina

Maria - Wikers Liv sa...

Håller med... man fattar inte... Tankarna går till alla drabbade...
Kram

Tomines hjem sa...

Ja grusomt.. Vi bor 10 min fra Utøya.. Venner kjørte båter og reddet sjokkskadet ungdom inn i båter fra drapsmannen.. Mitt hjerte blør, min by Hønefoss blur aldri mer den samme...

Smultron på ett strå sa...

Kan bara instämma i dina ord, det här är helt osannolikt... Vi tänker på våra grannar i väst ikväll. //kram maria

Att vara någons fru sa...

Vidrigt är det Alla dessa människor vars liv ändrats på sätt vi aldrig kan föreställa oss...

Room of karma sa...

Finner inga ord!

kram CC

Blogg by Maliin Stoor sa...

Vidrigt
Ofattbart



Maliin
ps.vacker bild!!

Bokcaféet i byn sa...

Helt ofattbart, vidrigt och så sorgligt. Tankarna går till de drabbades familjer och de ungdomar som överlevt men chockats av händelsen.
Kram Anna

STENLYCKA sa...

Mina tårar rinner när jag tänker och hör om allt som hänt vårt kära grannland.
Varma kramar
Raina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin