måndag 18 juli 2011

Green Gate höst -11






Underbart vackra fönster i visningsrummet - och vilken takhöjd! Suck...





Detta får bli mina första bilder på höstnyheterna från Green Gate. Jag lovade att inte lägga ut dom på bloggen förrän katalogen fanns på nätet. Det gör den nu, och du hittar den HÄR om du vill se hela kollektionen! Snygg och fräsch mix med den blå textilen, renskinn och horn eller hur?
Den blå färgen på porslinet har ju blivit en formidabel succé och den serien växer så klart till hösten! Eftersom jag var snabbt på plats i Danmark och la order före alla mässor kommer vi att få hem alltihop väldigt tidigt - kanske redan under första veckorna i augusti! Nästa inlägg blir röd! Stay tuned...

Jag är inte bortskämd med att få massor med kommentarer så skjulet i förra inlägget var nog något i hästväg! Tusen tack för att ni lämnar en rad, det betyder så mycket! :)


6 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Tjahapp. Nu börjar man längta efter höst igen, då.

Carin sa...

Green Gate.... ÄLSKAR verkligen deras produkter!!! :D

Kraaam Carin

Room of karma sa...

Vad härligt det är med murriga höst inredningar. Tänker på levandeljus och mysiga hemma kvällar under filten när jag ser denna fina bild!

kram CC

Coolaannna sa...

Åh, den där blåa färgen får mig att gå igång med nya projekt!! Lovisas rum är perfekt för den färgen oc den coola kudden på föörsta bilden...

hihi jag vill ju egentligen kommentera alla dina underbara bilder och dina fina inlägg men jag tänker att du måtte väl tröttna på mig då!

Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Åhh vilka fönster, underbart med sån´takhöjd!!! Kram Johanna

Maria - Wikers Liv sa...

åh! Guuuud så mycket snyggt!
/ Maria

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin