söndag 12 april 2009

Utmattad...






Jag sitter här och njuter av en dag i stillhet, luften har totalt gått ur mig. Gårdagen var otroligt intensiv men lyckad, tack alla för en trevlig kväll! Min mormor fyllde 85 år igår också och hon skulle firas hemma hos mamma och pappa med middag. Jag var där lite snabbt och gratulerade henne och hjälpte mamma med förrätten; chevré gratinerad sparris med parmaskinka och melon. Mmmm. Hos mig blev det buffé med påskanknytning, inte dumt det heller. 


Jag laddar inför en prövning på några veckor, med start i morgon. Håll tummarna att jag klarar det...
Jag har noterat att besöksantalet till Aratorp tickar på och det är ju fantastiskt roligt! Jag ska ta fram något fint från butiken att lotta ut när det passerar 10000! Idag har det varit 18,5°, strålande sol och man ser träden bli grönare för varje timme... Härligt!



3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ha jag kommer vara med att tävla när det är dax och väntar mig pris...Hihi, näevars men vara med skall jag.
Ha det så gott..

Kramkram Anne

Jenny sa...

Hej Lena!
Grattis till så många besökare på kort tid! Jag kommer definitivt vara med i din tävling sen, det gick ju så bra förra gången, hihi:)

Ha en bra annandag påsk!

Kramis Jenny

Stig-Ove sa...

Förrätten var underbar laxen åxå Vi satt ute å fikade i solen mamma mådde bra

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin