torsdag 16 april 2009

Ladies Circle





Om ni undrar så lever jag fortfarande... 

Dag fyra har flutit på och förkylningen har släppt, hungern har lagt sig och jag mår riktigt bra. Tillräckligt bra för att jobba till klockan elva! I kväll har min butik stått som värd för ett LC-möte. Jättespännande! LC betyder Ladies Circle och det är en organisation som finns i hela världen. I Sverige finns det ca 150 klubbar med kvinnor mellan 27-45 år, det gemensamma mottot är "frendship and service". Kul att de ville komma till mitt företag och se hur vi har det! Är nån av er med i LC, eller är detta ett hemligt sällskap?


Dagens bild har jag hittat på nätet, superfin trappa med härliga rottingstolar i bakgrunden och en lååång duk på bordet. I like.




8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad duktig du är!! Go girl!

Ladies Circle hade jag faktiskt aldrig hört talas om tidigare, kul att de ville besöka ditt företag:)

Snygg bild du visar!

Ha en jättebra helg,
Kramis Jenny

sand mellan tårna sa...

Vet du vad.... ramlösa är också bubbel ... det viktiga är att man njuter.

Ha en fin helg. Kram Linda

Mollymera sa...

Tack!! gulliga Lena, för de fina servetterna jag fick igår, jag blev verkligen jätteglad.

Trevlig helg // Christina

Aratorps Lena sa...

Varsågod, Christina!:) Trevlig helg till dig med! /Lena

Huset vid ån sa...

Vilken fin o härlig Blogg du har...Trevlig helg! Kram Therese

Huset vid ån sa...

Tack för din kommentar..vad glad jag blev. Du är varmt välkommen tillbaka! Kram Therese

Vita drömmar och choklad sa...

Skönt att du mår bättre i förkylningen och kul att den där cirkeln! :) kom till dig. Har inte hört talas om den förut.

Kram Camilla

Stjärnor & Champagne sa...

Vet inte om vi har det i Linköping.
Min kamera är en jättefin stor system Canon. Hemlis... Jag
väntar faktiskt på en ny, beställd idag. Men den jag har är jättebra men har en man som har butik och han säljer datorer, mobiltfn kan fixa kameror så jag är väldigt bortskämd när det gäller sådana saker.
Kram Anne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin