måndag 27 april 2009

Röd Bubbla

Min underbara medarbetare A har uppfyllt en dröm sedan många år och köpt en gammal röd (såklart) Bubbla i finfint skick. Den har utrustats med Green Gates rödprickiga melamin för härliga pickninckar, och röda prickiga dynor för framsätet. Hon har låtit sy upp en rödprickig klänning för detta ändamål och längtar så det strålar om henne! Vilken glöd! Jag hoppas så klart att få åka med någon gång med fina korgen och en kall flaska Chablis. Får väl ge mig ut och leta efter lämplig klädsel. Jag är ju en rutig tjej, undrar om det får godkänt? 
Bilder utlovas på detta! 
Ha en bra dag, nu ska jag ge mig ut på morgonens runda i skogen! 

10 kommentarer:

Flaggduken 2 sa...

Kan bara tänka mig hur mysig den lilla röda bubblan är iklädd Green Gate. Kram Petra

Anonym sa...

Läckert! Jag vill gärna se bilder på bilen.
Kram A-S

Jenny sa...

Hej Lena!
Låter jättemysigt med den röda bubblan o greengatemönstrad inredning!
Ska bli kul att se bilder på den sen:)

Kram Jenny

Stenlycka sa...

Å den vill jag gärna se bild på.
Ha det gott på skogspromenaden!Jag går också en runda varje vardagsmorgon, vi är ett gäng grannar som går upp tidigt och tar en promenad tillsammans innan arbete och annat som väntar, idag var vi tio stycken. För två år sedan började vi och då var vi bara några få men efter hand så har det kommit med fler och fler på våran morgonrunda som är ungefär tre kilometer,det är skönt för både kropp och själ.
KRAMAR

Stjärnor & Champagne sa...

Haha du får vara rutig och hon prickig. Klart att du får åka med..

Kram Anne

Kicki sa...

Ja den bilen skulle jag gärna vilja se - låter klart fräckt!
Får besöka Din butik snart - det var ett tag sedan. Men vet att Du brukar ha så mycket fina saker.
Kram
Kicki

Millas hem sa...

Hade en sån själv för tio år sedan!
En riktig nostalgibil! :)

Kram Camilla

Må Gott sa...

Åååååå vad det låter härligt tjejigt det du beskriver! Jag har också drömt om en äkta gammal hederlig bubbla. Men först får jag väl fixa körkort antar jag. :-D

Mysigt med green gate-inredningen i bilen och matchande klänning. :-D Lova att visa foto på detta! Jag väntar med spänning!

Ha en fin dag!
Kram Anette

Huset vid ån sa...

Hoppas allt är bra med dig...Ser med spänning fram emot mer bilder!! Ha en riktigt trevlig Valborg! Kram Therese

Emma sa...

Mysigt det måste se ut =)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin