onsdag 8 april 2009

Stuvbitar



Hittade lite härliga bilder på vad man kan hitta på med en hög stuvbitar, lite tyg är alltid bra att ha liggande för regniga dagar...
För tillfället har jag så mycket att göra så det blir inte mycket till inlägg. Hoppas ni står ut ett tag! Våren klampar på, men idag är det mulet. Jag har ännu ett stort projekt på gång med sömnad och inredning till ett stort företag, jag är på väg dit nu för att måtta fönster. Skenor, stänger och lameller ska beställas. 
Ha en underbar onsdag, alla goa! 

8 kommentarer:

Stenlycka sa...

Grattis till projektet. Det är väl roligt att har mycket att göra när man har en affärsrörelse. Ha det gott och hoppas du kan få lite ledigt i påsk.
Kramar Stenlycka

Stjärnor & Champagne sa...

Vad kul, är det något vi får se kanske? Ha det så gott...

Kram Anne

Signe 1 sa...

Men åhhh vad duktig och kreativ du verkar vara!! Spännande med ditt projekt:-). Ha en fin dag, Kram Sofia

IKT i min vardag sa...

Roligt att du fått ett så stort projekt. Lycka till!

Ha en underbar påsk, jag har hört att det talas om sommarväder till påsk...


Kram

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad spännande dit projekt låter!
Gillar bilderna du visar, jättevackra:)

Kika in hos mig, jag har tävling på gång!

Ha en jättemysig påsk,
kramis Jenny

Tulipa sa...

Gillar alla dina inspirationsbilder!

Ha en strålande påsk!

Mariette

lolla sa...

hejsan
oj vad spännande...
bra att göra undan lite stuvbitar ibland,men tiden.....
skulle man ha mer av :)
kram lolla

Skatan sa...

Hej!

Vill säga hej innan jag går :) Vilken härlig blogg du har! Kul att hitta hit till dig...gillar stuvbitsväskan skarpt :)

Glad påsk

Anna Skata

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin