tisdag 14 april 2009

Dag 2


Mot alla odds har jag åkt på feber och taggtråd i halsen! Inte nog med att alla tankar kretsar kring mat så hade jag faktiskt inte kunnat svälja ner den om jag försökte... Tur man dricker soppa och shake! Sitter och sippar i mig dagens första så den ska räcka riktigt länge, nästa blir väl runt två... Igår kväll ville mina män tvunget ha stekt ägg på mackan, vet ni hur gott det luktar med stekt ägg??? Efter en timma kommer sonen och ber snällt att jag ska poppa popcorn för han skulle kolla på en film. Tortyr...
Jag följer en blogg som heter Bloggfrossa, det är en kille på ca 33 från Götet som skriver cyniskt om livet så man skrattar högt. Hans sambo bloggar också, och igår upptäckte jag att hon har en kompis som bloggar på en blogg som heter Kanalisera. Hon och hennes kille har precis i dagarna blivit föräldrar. GÅ IN OCH LÄS hennes berättelse om pre- och post förlossning! Hysteriskt roligt! Jag skrattade i går kväll så tårarna rann! Väldigt utlämnande och väl skrivet. Jag minns ju så klart min egen förlossning, men inte alla detaljer (det är ju ändå 16 år sedan), så nu blev jag uppdaterad och fråntagen alla eventuella tankar kring en ny familjemedlem... 
Dagens bild visar hur fantastiskt fint det kan vara med ett skafferi med dubbeldörr. Höjden av lyx, om du frågar mig!
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Nettan sa...

Ja vilket drömkök!! Stackare som har blivit krasslig, inte kul allas! Hoppas du kryar på dig snart!
För å få bilderna bredvid varandra så välj ingen layout och små bilder, sen bara att klicka å dra! Lätt som en plätt!;-)
Kram Nettan

Stenlycka sa...

Vad tråkigt att åka på en vårfökylning, inte kul alls.
Underbart skafferi!
Krya på dig!
Kramar Stenlycka

Flaggduken 2 sa...

Jätte snyggt kök.
Kram Petra

Stjärnor & Champagne sa...

Skulle inte vara fel med ett sådant skafferi...Förlossning ja, det är tur att man glömmer annars skulle man nog inte skaffa fler barn. Gick in och läste lite, hihi...

Kram Anne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin