lördag 4 april 2009

Lidhults











Jag har varit inne i det vackraste köket ever... En kund till mig har renoverat ett vackert gammalt hus och när hon glömde en sak i butiken körde jag ju så klart gärna dit med det.... Har alltid haft en förkärlek till Kvänum men detta var ett kök från Lidhults och det var helt fantastiskt. Rökgrå färg, överskåp upp till tak, platsbyggt, vackra beslag och blandare. Öppen spis... Mmm. De hade även byggt in alla skåp och bänkar i hallen. Det gjorde ju inte precis så att jag känner mindre för att köra i gång själv... Bilderna plockade jag på Lidhults hemsida, jag hade tyvärr inte med mig kameran. Blandaren är ju helt underbar!



I kväll ska vi slå klackarna i taket på vårfest hos A, passar ju fint när termometern visar på 17°! Man hör hur knoppar brister...
Sambo L är på Borås Arena och ser Allsvenskan dra i gång med Hammarby som gästar Elfsborg, han har visat en mogen sida och jobbat i matchtröja idag... 


Ha en härlig lördagskväll allihop! Kraaam




6 kommentarer:

Nettan sa...

Snyggt! Visst är det kul att komma hem till andra å kika lite! Ä så himla snyggt när allt är inbyggt!!
Hoppas du njuter av vååren!
Kram Nettan

Stjärnor & Champagne sa...

Vikket fint kök...Hoppas att ni får kul på festen.

kram Anne

Stenlycka sa...

Vilket vackert kök, liknar väldigt mycket mitt Kvänumkök.
Hoppas festen var bra!
Vårkramar från Stenlycka

Signe 1 sa...

Kanonfint kök! Lantligt o härligt!:-) Ha en fin dag, Kram Sofia

Viveka i Bläckhornet sa...

Men jag tror jag svimmar vilket kök...man vill ju bara riva ut allt och göra om. Kranen är ljuvlig...

Kram Viveka

Vit som snö sa...

Så underbart kök! Den kranen vill jag ha!!!
Kram Cilla

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin