torsdag 30 april 2009

Inredningskurs


Nu är inredningskursen på Sköna Hem bokad! Äntligen!!! Den 19-20 september bär det av till Stockholm för en helg med mycket inspiration, kunskap och bra verktyg för att kunna hjälpa mina kunder ännu bättre! Spännande. Är det någon som känner för att hänga på? Mer info finns här. Solen strålar och Valborgsmässoafton är ett faktum, var tog april vägen??? 
Jag önskar er alla en underbar afton och en skön första maj. Jag ska putsa fönster, inte ikväll men i morgon... 
Kraaam!

5 kommentarer:

johanna sa...

Heej
Vad härligt det låter med nykokt kaffe...Tack snälla för lånet av alla fina saker , de har använts flitigt=)Har ni öppet i morgon?
Den kursen är faktiskt jag lite nyfiken på ,alla säger att den ska vara så rolig..ska kolla upp detta
Kraaaaam

johanna sa...

Då kommer jag förbi imorrn o lämnar sakerna
Kraaaam

Stenlycka sa...

Lycka till med kursen i september.
Ha nu en underbar sköna maj!
KRAMAR

Fröken Fräken sa...

Kul att få gå en inredningskurs! Själv har jag letat en drejningskurs som man kunde gå i sommar, men sådant verkar inte vara populärt just nu. Attans! Jag som sett framför mig hur jag skulle skapa krukor, skålar och hela serviser.. ;-)

Anonym sa...

Hej,
Jag har också gått den kursen. Ett tips om du vill fortsätta leta nya kurser inom inredning är www.kurser.se så går du in på kursområdet inredning och design.
Det är så jag håller mig ajour om nya spännande inredningskurser.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin