onsdag 22 april 2009

Invägning...

Efter en dag som bara rusade förbi var det dags för veckans träff med gruppen. Vi talade om hur viktigt det är med mental träning och målbild. Superintressant tycker jag, det är ju väldigt viktigt att ha med hjärnan i allt man gör och föresätter sig... Ser man resultatet eller målet framför sig är ju chansen stor att man lyckas. Bloggen är ju ett lysande exempel, snacka om målbilder till max!
Jag har i alla fall gått ner 3,1 kg på nio dagar, härlig start! (jag läste fel på lappen och trodde det var 4,1 så jag skickade iväg ett glädje sms till ett antal kompisar... sen tyckte jag att 3,1 var skitdåligt en stund...)
Ni har väl tävlat? Kram
Ang. bilden är den lite plåster på min bakabstinans...

9 kommentarer:

Erika i Villa Lilja sa...

Du är superduktig. Keep up the good work.
Kram Erika

Stjärnor & Champagne sa...

Haha...3,1 kg är väl jättebra?? Eller hur. Har tävlat och hoppas på vinst hihi. Måste iaf säga att jag har den stora bunken med blommor, urfin och skulle vilja ha den lilla.

Kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Jag gillar min som jag har och den som jag har fått. Skall sälja den andra på Blocket. Men kan rekommendera Canon, jag har alltid haft det märket. Min svåger är bra på kameror och han har den som vi har köpt precis. Sen är det ju både en smaksak och en prisfråga. Jag kan inget om kameror bara dom tar bra kort, hihi...

Kram Anne

kardemumma sa...

Grattis och sträck på dig! Du är så himla duktig! Jag kommer igång på måndagar sen är det som bortblåst på tisdagar ;(
Ingen karaktär!
Kramar C

Jenny sa...

Hej Lena!
Det är ju jättebra med 3,1kg!
Du är superduktig!! Jag hejar på dig:)

Ha en bra dag,
Kraam Jenny

Signe 1 sa...

Men hallå, 3,1 är ju superbra!!Var stolt! Ikväll blir det en löparrunda, har inte sån motivation just nu, men men..hihi. Kram Sofia

Stenlycka sa...

Men så härligt 3,1 kg, Grattis. Vad duktig du är!
Det är klar jag är med och tävlar.
KRAMAR

Sommerlyst sa...

3.1 kg på 9 dager er jo KJEMPE BRA!!!! Vær stolt over deg selv!!

KLem M :)

Aratorps Lena sa...

Stenlycka! Jag kommer inte in till din blogg. Vad har hänt? /Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin