fredag 24 april 2009

Himlagott

ÄNTLIGEN har Lotta Bäckström kommit ut med två riktigt fina kokböcker! De kommer att passa in i min samling som handen i handsken, kul med fina böcker i butiken också! Lottas fräscha mat har jag njutit av flera gånger (hon är bufféernas drottning) och hon är just nu superaktuell, någon kanske såg henne i TV4s morgonsoffa härom dagen? Lotta driver cateringföretaget Himlagott och bor ni i trakterna kring Göteborg och ska ha fest så tveka inte att ringa henne! Kolla in hemsidan HÄR! Leila, whatch out!...
Fotot i böckerna står Eva K Andinsson för och grym layout har Camilla Simonsson fixat! Grattis tjejer!

2 kommentarer:

Mollymera sa...

Hej Lena! Jag har mailat dig, hoppas det kom fram, det krånglade till sig lite. Jag gjorden en punkt när det skulle var ett @, typisk mig. Kram Christina

Stjärnor & Champagne sa...

Herrgud, mer böcker som man bara måååste ha antagligen. Hoppas att allt är väl? Vilket väder vi har, helt underbart.

Kram Anne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin