lördag 29 oktober 2011

Så mycket bättre



Om ni undrar var jag befinner mig just nu så är det framför tv:n för att följa årets gäng i succén "Så mycket bättre" på tv4 med ett glas rött och en snusklubba. Kanske inte bästa kombon...

Lena Ph är en favorit sen många år och en av landets absolut snyggaste kvinnor och jag är så nyfiken på vad hon kommer att ha på sig under veckan, Evas skivor från slutet åttio/början nittio är sönderlyssnade - hon var som en kompis med en sammetsröst på den tiden, Tomas Ledin är en otrolig legend - kanske störst av dem alla, Martin och Jason är ju sååå coooola, duktiga Laleh kommer att bli rolig att lära känna och Wiehe kan ge en härlig dimension till gänget - kan han vara årets Plura!?

Alltså, det finns så mycket skit på tv:n så jag orkar inte, men detta går igenom min censur!



6 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

yes sister! Skriver under på allt - ska titta på svt play senare.

Ha en fortsatt skön kväll!

Bokcaféet i byn sa...

Hallå Lena!
Vi har varit på middag ikväll men jag siktar på att se den på svt.play. Not to be missed!
Önskar dig en skön söndag!
Kram Anna

Att vara någons fru sa...

Bästa som går på tv. Utan konkurrens.

Coolaannna sa...

Det känns som jag har något väldigt bra som väntar på mig i eftermiddag!!

Nästan så jag är lite glad över att jag missade det igår och kan se det idag!

Jenny sa...

Håller med, mycket som går på tv som man klarar sig utan, men den nya säsongen verkar vara lika lovande som första!
Ha en bra vecka, kram Jenny

Ann-Sofi sa...

Jisses vad bra det var i lördags =) Var inte så stort fan av Så mycket bättre förra året men i år och speciellt med Ledin så verkar det bra

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin