tisdag 11 oktober 2011

House/porch inspiration













9 kommentarer:

Pernilla sa...

Hur går budgivningen och hur var visningarna?

Jenny sa...

Lööööööve bilderna!!!
Kram Jenny

Kalinka sa...

Amazing pictures!!! I love front porches
Greetings from Poland
Maggie

Catarina sa...

Jösses så fina bilder.
Jag börjar nästan dregla utav vill-ha begär.

Men det passar inte så bra med veranda på vårat hus...
Kanske om det någon gång blir ett annat hus.

Coolaannna sa...

Ja, tack!

Vilka fina hus. My god!

Jinni sa...

Åh vilket fint hus.
Älskar verandan, där kan man verkligen sitta och filosofera.
Kram Jinni

Charlie sa ... sa...

Ser finfint ut! Många hus här ser ut så här...i början kunde jag inte se mig mätt på alla sköna hus!

Unknown sa...

I love this houses!
My dream is a veranda!
Best regards, Bine

Maria - Wikers Liv sa...

wow!!! Så snyggt!!! Tack för inspiration! Vissa bilder känner jag igen, från mitt eget letande ;) Vi gillar nog rätt lika du och jag!
Till våren, hoppas jag att vårt hus har sin porch!
Hur går det med husköp? :)
Kram / Maria

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin