söndag 2 oktober 2011

Lite lyx i tillvaron


Jag får inte nog av utsikten mot bergen, njuter minst lika mycket av den som havet...





Jag och kära mamish har lyxat till det och hamnat på Villa Italia i Port d Andratx och vi njuter söndagen för fullt! Cava rose på frukostbuffén, vidunderlig utsikt och vita fina möbler som står sig lyxigt till all mörk ek och sten.

Vi har slappat med varsin bok på takterassen i ett par timmar och nu är det dags för lunch.

På tal om mat. Vi gick en promenad i byn i går kväll och hamnade på en japansk/asiatisk restaurang som gav mig det bästa matminnet på länge. Fantastiskt gott!


Men nu: lunch.


2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Vilken underbar tillvaro ni har!
Ps. Jag har förälskat mig i en Ewa i walla-kjol; har du någon aning om hur de är i storlekarna?

Bokcaféet i byn sa...

Låter alldeles underbart Lena! Ja visst är bergen fantastiska! Fortsätt njut, dina foton glädjer mkt!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin