tisdag 4 oktober 2011

Hotel Feliz













Jag hittade ett hotell i Palma på nätet som jag tyckte såg bra ut - det är ju inte lätt att välja mellan flera hundra stycken... Vi hittade hit på första försöket när vi lämnat Port d´Andratx och kört Ma1 österut, det är ett par mil in till Palma därifrån.
Jag skrattade när vi checkade in på Hotel Feliz. Hela hotellet är nyrenoverat och inrett med möbler och prylar från Artwood, Nordal, PB Home, Olsson & Jensen och Affari. Mina fem största leverantörer... Jag känner mig således som hemma!

Poolen har en glasvägg mot entrén i loungedelen så bada tänker jag INTE göra - men snygg är den! Hela hotellet är väldigt trendigt och smakfullt och drivs av svenskar. Ett bra tips om ni ska hit på en långweekend! - vad säger ni tjejer?

Jag har äntligen shoppat också, i gamla stan hittade jag väskan jag sneglat på ett bra tag och nu slog jag äntligen till... Solen strålar från en molnfri himmel och mamma är rastlös. Vi får nog ta en promenix i till centrum.

Undrar om jag kan (eller ska) trappa ner på cavan när jag kommer hem?


Pssst.. Läs mer om hotellet här...




5 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Nej för tusan - mer cava åt folket!

bakom berget sa...

Det är helt underbart att få följa er resa på det här sättet. Det ger verkligen lust och inspiration att göra en likadan resa framöver.
Tack!
Jag håller med ovanstående...mer cava åt folket! :-)
Kram Åsa.

Bokcaféet i byn sa...

Vilket fint ställe Lena! Förstår om ni trivs! Vädret verkar strålande! Palma är en mysig liten storstad tycker jag! Finns det mesta! Ha en skön kväll!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Wow, ett snyggt boutiquehotell! Hela Mallis verkar vara en läcker kombo av allt

Coolaannna sa...

Hihih, det var det första jag tänkte när jag såg tavlan, som hänger hemma hos mig, på en av bilderna...Nu måste du känna dig som hemma!

Ha nu några bra sista dagar på Mallis, tiden går fort när man har roligt!!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin