lördag 15 oktober 2011

Lumberjack






Höstens tuffa kollektion från Grand Design kallas för "Lumberjack" och har klara influenser från den klassiska kanadensiska skogsindustrin med fodrade skjortor och jeans - passar perfekt att blanda med deras tidigare kollektioner! Vi har som alltid rubbet i butiken och alltid 15% under den rekommenderade prislistan...

Nu sitter jag med fötterna i högläge och pustar ut efter en helt crazy dag på jobbet! Tusen tack alla fina och glada kunder som kommer och handlar hos oss! Ni gör allihop mina dagar till små guldkorn!



3 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Det är alltid fantastiska bilder och inspiration hos dig. Jag måste få till ett besök snart. Ha en skön lördagkväll! Victoria

Linruz sa...

Jag säger som Victoria här ovan. jag måste få till ett besök i butiken :)
Kram kram
Lina

Vanilla sa...

Jättefint!

Hoppas att du har en bra helg!
kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin