onsdag 5 oktober 2011

Lite längtan tillbaka...



Nu är jag hemma igen och mina fötter är redan iskalla - visst är det sant som det är sagt; borta bra... men jag kan inte annat än att längta lite efter trettiogradig värme och allmänt mañana-lunk. Lovely!

Jag har varit nere i butiken i kväll och tjuvkikat på allt nytt som dykt upp i veckan och jag tror nästan inte att det är sant. Såååå mycket snyggt... Om jag hade varit kund hos mig själv så hade jag shoppat ihjäl mig... Låter det vettigt? Vi har hur som helst en helt otroligt snygg butik just nu! Varmt välkomna!


1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Välkommen hem! Även om det är skönt att vara tillbaka så är längtan tillbaka ett tecken på att man haft det bra. Så inget konstigt, som det ska vara tycker jag...

Härligt att du gillar allt du har - rätt inställning och det bådar gott tycker jag.

Kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin