lördag 1 oktober 2011

Nu har vi flyttat...





...på oss igen! Jag ska fota lite på det nya stället och återkommer i kväll, det är nämligen c´est magifique och värt att visas.
Natten till idag tillbringades i ett varmt rum ovanför en bar och jag kan säga så mycket som att spanjorerna är långlivade en fredagskväll och jag läste slut ännu en bok - det var inte ens någon idé att tro att man skulle somna i den ljudnivån. Nu omsluts vi däremot av mjuka sängar, lyxig ljudlöshet och gamla mörka trägolv. Man måste ju unna sig lite också, eller hur?

Vi har tillbringat eftermiddagen på takterassen med ett kallt glas cava och våra böcker. Bilen får vila en dag eller två.

Trevlig lördagskväll på er!




2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Spännande Lena!
Du håller osspå halster! Jag är så nyfiken på att höra om ert nya boende!!! Hörde av min pappa att det varit åska och regn i natt. Men det kanske inte ni hörde för barlivet?!!! Idag har vi skjutsat min mamma till flyget, så nu är hon också på ön!
Sköt om er!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Mallis, Mallis. Jag drömmer om Mallis nu!

Kram och ta en sangria åt mig ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin