onsdag 12 oktober 2011

Att ha två stilar...










Fina bilder av Eva Lindh via Sköna Hem.



...är inte alltid det lättaste. En smula schizo till och med. Jag älskar detta hus på Gotland med betong, stål och fårskinn men jag kanske inte skulle välja det hemma. Tänk om man kunde få två hus, det hade varit det ultimata. Då hade detta varit mitt sommarhus och hemma hade min coloniala new england-stil fått stå kvar. Drömma är gratis...


Vill ni läsa mer om detta fantastiska hus och det kreativa paret som äger det och tillverkat så mycket snyggt själva går ni in på Sköna Hem HÄR!


Förresten. Fårskinn säljer vi i butiken och vi skickar gärna om ni har långt att åka! Från 990:-





4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jag blev oxå helt salig när jag såg de där bilderna- underbart fint!!! Kram Johanna

Mariette sa...

Det där hemmet tyckte jag också var grymt snyggt, men jag skulle inte kunna ha det "bara" så, jag tror du förstår vad jag menar eftersom du också skriver om två hem...och alternativ, ...*ler*...

toves sammensurium sa...

ja...nei....elle melle.....visst skulle man hatt både et og to og kanskje tre hus om man skulle innrede i den stilen man synes er finest just nu,men hvem kan vel det`?
Synes det er kult at man kan ha mange stiler,tik slutt er det jo akkurat det som blir deg,og helt unikt:)))
toveklem:)

Bokcaféet i byn sa...

Vilket spännande boende!
Passar på Gotland med dess färgskalor och bitvis karga natur.
Skickar dig en hälsning från favvo ön. Som vi njuter!!! 28 i solen och så där en 24-25 i havet. Vissa dagar är livet bra enkelt!
Sköt om dig!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin