tisdag 18 oktober 2011

Abstinens


Här står grabbarna någonstans i San Francisco. Filip längst till vänster och William framför.


Jag har drabbats av akut Wille-abstinens och hör fantomljud från andra våning... Jag hör rullandet från hans skrivbordsstol, musiken från datorn - som han alltid sjunger med - dundret i trappan och rycket i kylskåpsdörren. Den mullriga rösten, doften av rakvatten och kramarna som gör att jag känner mig liten som en myra i hans famn. Kan ni fatta hur lång tid sex veckor egentligen är? Göööör långt när man inte varit ifrån honom många dagar sammanlagt på 19 år...

Fem veckor i San Francisco och en i Los Angeles - den studentpresenten lär de väl inte glömma i första taget...


5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Lena, Lena, jag förstår att du längtar massor efter sonen! Vilket härligt äventyr han är ute på!
Må så gott!
Kram Anna

Maria sa...

Å vad du längtar....förstår dig. Känner igen det där. Kramen Maria

Carin sa...

Ååå... Vilket minne för livet, deras resa kommer att bli!!!

Men jag förstår din längtan....

Kraaam Carin

Johanna Stålros sa...

Jag ska hälsa honom att han är saknad om jag stöter i hop med honom i San Francisco;) Kram Johanna

Victoria Fransson sa...

Ha ha!
De ser ju ut som två infödda stadsbor. Tror du dom kommer tillbaka? De ser ut att gilla läget. Ha det bäst! Kram VF

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin