måndag 10 oktober 2011

Den som dræper



Kollade just på den nya danska serien på TV4. Fiii fan vad spännande... Om ni missade den finns den på TV4 play HÄR. Lite annat ljud i skällan än "Bron"på SVT. Jag fastnade inte för den efter första avsnittet... Vad tycker ni om Bron? Gav jag upp för tidigt?

Hur som helst är danskarna riktigt duktiga på kriminalserier!

- och öl och design och.....

Åsså måste jag ju önska lycka till till Någons fru som ska klämma ut en bäbis inatt! Jag skulle inte vilja byta med henne om man säger så...


5 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Jag håller verkligen med. Spääänande och går inte alls att jämföra med Bron (som är lite seg, även om jag inte gett upp än). Superfin blogg har du förresten, massor med inspiration till Ölandshuset vi håller på att bygga/kram Victoria

toves sammensurium sa...

Serien er helt RÅ! Jeg er superfan og gleder meg til nye episode i kveld.Håper slikt ikke skjer i virkeligheten,men det finnes dessverre mange syke mennesker:/
Toveklem :)

Charlie sa ... sa...

Ja danskarna kan! Nu ska jag kolla!

Maria sa...

Jo då jag satt uppkrupen i soffan med katt och filt. Gud så spännande. Danskarna är så himla duktiga på detta. Bron...har jag inte sett. Ha de gott/Maria

Mys och hemtrevnad sa...

jag älskade den serien...har hyrt dem allihop via bredbandet...kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin