lördag 8 oktober 2011

Have a great weekend!


Fina ljuslyktor från PB Home - finns i butiken!

Jag har lite ont om tid i dag men vill önska er en alldeles fantastisk helg allihop! Tänk att veckorna går så fort att man inte hänger med...
Gårdagskvällen tillbringade jag hos fina Anna med familj för Lars var på älgjaktsmöte och hur kul är det på en skala att uggla hemma själv en fredagskväll???

Vi har öppet 10-15 idag som vanligt. Kunderna har redan börjat strömma in och vi är taggade till tusen på en busy lördag! Varmt välkomna!


2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Låter som en fin fredag- själv har jag inget emot att uggla ensam en fredag- för jag är så slut i huvudet då efter att ha jobbat en hel vecka....Önskar dig en jättefin dag. Kram Johanna

Charlie sa ... sa...

Snyggt! Önskar jag kunde svänga förbi :)

Trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin