tisdag 28 juni 2011

Trumvirvel.....


Och vinnaren blev.....

Lotta med bloggen Hemma hos Ingeborg! Grattis till ett superfint bordsset med löpare och fyra servetter från SHYNESS!
Maila mig din adress så kommer det fina på posten ända till dig i Finland!

Tack alla som ville vara med i min lilla utlottning och välkomna Shyness i vår butik! Och tack även till Anna som driver Shyness och lycka till med bäbisen som säkert har kommit nu! (Hon var super-höggravid när hon var och hälsade på och sålde sin kollektion till mig)! Bästa försäljningsknepet... Hihi.
Ha en underbar dag allihop, även ni som gick lottlösa denna gången!


3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Fina saker ! Nilla

Livingroom sa...

Oj vad glad jag blev. Tusen tack för att det var just lappen med mitt namn som ni drog. Skickar adressen med mail.
Vinsten kommer att passa fint i mitt lantliga kök. Oh vad glad jag blev!!
Ha det så bra,
-Lotta-

Anette sa...

Tack för en fin utlottning o grattis till vinnaren:)
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin