torsdag 2 juni 2011

Söndag?


Ja, vilken konstig dag... Ledig mitt i veckan, gökotta på morgonen med tillhörande gök till kaffet och grillkorven och en väldigt slö eftermiddag. Nu laddar vi inför en klämdag i morgon! Välkomna till butiken, vi har öppet som vanligt!

Förresten, det kommer en liten tävling här på bloggen inom kort! Håll utkik! Och om du inte redan gillar oss på Facebook så är det dags nu! Gå in HÄR så kommer du dit direkt och kan ta del av alla bilder och info från butiken! Vid tusen medlemmar så fixar jag en fin-fin tävling även där!


2 kommentarer:

Smycken och Smulor sa...

Jag ska åka till Fritsla imorgon och kikar in hos er! Ska bli jättekul, det var många år sedan jag var där senast. Shoppingdag med bästa grannen!!!

Att vara någons fru sa...

En dag kommer jag och länsar din butik. Minsann.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin