söndag 5 juni 2011

Semester?


Efter studenten har jag och chefen tänkt åka på en veckas semester. Men vad är det med mig? Jag kan inte bestämma mig vart jag vill åka... Det är nog beviset för att vi har semester alldeles för sällan??? Jag skulle kunna tänka mig en vecka i Paris, södra Frankrike eller Rom - eller Italien överhuvudtaget förresten eller London kombinerat med engelska landsbygden eller så klart en vecka på Gotland... Ja, ni ser. Inga lätta beslut, precis.

Har du något smultronställe som du vill dela med dig av? Tipsa mig gärna!

I morgon drar vi i alla fall på en heldag till Liseberg! Det var flera år sedan vi var där så det ska bli riktigt kul! Det är hela min familj (17 st...) som ska fira pappa som fyllt år! Hahaha vad vi är många och oj vad vi ska åka karusell!!!


1 kommentar:

Pernilla sa...

Semestertips: poolen på Kungaberg...
Hälsa Vasa och gratulera!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin