söndag 19 juni 2011

Malmö?













Denna underbara våning ligger ute till salu och om jag kunde flytta till Malmö skulle detta kunna vara en bidragande orsak... Ryktet säger att det är Nina Persson (The Cardigans) som säljer och med tanke på den sköna bohem-chica stilen som går som en röd tråd genom rummen så säger jag; varför inte? Fler bilder hittar du HÄR.

Jag älskar de mörka golven, takhöjden, kakelugnarna och alla smarta ställen för böcker, tidningar och skivor.


Här blev det kanelbullar och pasta till lunch för Filip har match i kväll. Jag är precis på väg ut på en lång runda i skogen. Behöver få lite frisk luft känner jag! Njut kvällen mina vänner!




4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilken underbar våning, bra smak har personen ialla fall;) Kram Johanna

Att vara någons fru sa...

Köp! Köp! Malmö är bra :)

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilken härlig lägenhet! Malmö är en riktigt trevlig stad har jag upptäckt sedan jag flyttade söderut.
Ha en toppen vecka!
Kram Anna

sothosh sa...

see it heresites Sourceclick resources check my blogclick here to find out more

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin