lördag 4 juni 2011

Sommar....


Ja, jösses vilken underbar värme som omsluter oss just nu! Tjohooo! Äntligen kom sommaren och jag håller alla tummar jag har för att det ska bestå hela nästa vecka också så vi slipper att fira studenten i regn... Peppar, pappar...

Vi har haft fullt upp idag, trots värmen och det är ju såååå roligt! -Det värmer även hjärtat! Kärlek till alla mina fina kunder!

Undrar om vi ska skippa grillen ikväll och gå på räkorna som ligger i frysen och gottar sig... Jag ska köra en operation övertalning, tror jag!
Trevlig kväll allihop!


1 kommentar:

Bella sa...

Visst är det helt underbart sommarväder ute nu, hoppas verkligen det håller i sig!!

Kul med mycket besökare och så hoppas jag du får en trevlig kväll och att räkorna smakade gott :)

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin