måndag 9 maj 2011

Värme!!!






Ja, jösses vilken värmebölja det kom över oss, hörrni! 23° i skuggan idag!!! Den enda nackdelen med det är väl att kunderna hellre stannar på sin gräsmatta än åker ut och handlar tyg... Vilket är fullt förståeligt...

Jag hittade ett fint nybyggt Karlsonhus i Leva & Bo. Kolla in fler bilder och detaljer HÄR! Jag gillar tanken på att alla rum på markplan har glasdörrar ut till trädäcket och att alla sovrum har eget badrum vilket är väldigt amerikanskt och lyxigt. Jag är däremot inte så förtjust i fönster upp till nock. Ljust och fint kanske, men inte hos mig... Visst är det så att man kan tycka att mycket är snyggt men inte nödvändigtvis hos en själv?

Jag tror jag ska smita hem lite tidigare och åka och handla ett par goa köttbitar att lägga på grillen i kväll. Ja, så får det bli! Njut kvällen allihop!


4 kommentarer:

Helena sa...

Ååh vilket underbart hus! Kan tänka mig att flytta in direkt...

Tulipa sa...

Vilket hus!!!!

Hur snyggt och fräscht, och stort!!, som helst!

Kram Mariette

Bokcaféet i byn sa...

God kväll Lena!
Här har solen också skinit, topp temp på 22 så ni slog oss allt:-)
Vilket väder! Rapsfälten står nu i full blom på söderslätt och hemma i trädgården blommar äppelträdet alldeles ljuvligt!
Kul med Skånetur! Ska svara på frågan på bloggen.
Fint hus men lite för nytt och flådigt för en älskare av gamla hus med sliten charm!!
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Ser helt helt underbart ut..../ Johanna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin