söndag 29 maj 2011

Söndag...


...och mors dag betyder fika, god mat, fika igen och ännu mera mat. Jag hade kunnat tänka mig lite sol och värme, men den verkar lysa med sin frånvaro tyvärr. Jag ska ta tidig kväll och kura ner mig med en god bok en stund innan lampan släcks och jag får ta tag i en fullspäckad ny vecka.

Förresten så var det fantastiskt roligt att se Ingemar Stenmark vinna Mästarnas Mästare, eller hur? Han är ju en helt otrolig människa och idrottsman med så stor integritet och ödmjukhet. Man blir rörd bara av att titta på honom...

Dagens bild har jag hittat på nätet, kanske i House Beautiful för länge sedan. Underbar!


1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

God morgon Lena!
Härlig bild!
Ja visst är Stenmark alldeles underbar och en sån inspirerande tävlingsmänniska! Det var nästan att jag fick en spark i baken att börja motionera mer... Vilken vältränad man han är!
Här tittar solen fram mellan molnen.
Ha en toppen dag!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin